+8613684940952 Kevin
+8617370025851 Mike

EA Sports FIFA è Stonewall FC si uniscenu per celebrà a Campagna Rainbow Laces

Un annu dopu à a liberazione di u so straordinariu "Unity Kit", Stonewall FC è EA Sports FIFA si sò riuniti di novu per sustene a campagna Rainbow Laces di quist'annu, cù i ghjucatori di FIFA 22 chì anu a pussibilità di sbloccare u kit iconicu di u club in u ghjocu cumpletendu. una seria di scopi.

Questa volta l'annu passatu, Stonewall FC hà pigliatu l'uppurtunità furnita da a settimana Rainbow Laces per svelà i so novi kit di u club per a stagione 20/21, creati in cullaburazione cù u sponsor principale di u club adidas cum'è parte di u cullettivu di football adidas.Avà, u club sò partenarii cù EA Sports FIFA una volta, in una mossa chì vede u kit diventerà dispunibule in FIFA 22. U kit serà dispunibule in FUT finu à u venneri 17 dicembre.

stonewall-4-min
stonewall-3-min

Quist'annu, a campagna Rainbow Laces di Stonewall UK hè focu annantu à incuragisce i membri di a cumunità LGBTQ+ è l'alliati à "Lace Up and Speak Up".Hè un cambiamentu da portà i lacci cum'è un simbulu d'inclusione, à un impegnu di parlà in sustegnu à l'inclusione LGBTQ + è avè conversazioni chì facilitanu u cambiamentu pusitivu.

U presidente di Stonewall FC, Alex Baker, hà dettu: "L'inclusione di u nostru kit Unity in EA SPORTS FIFA 22 hè un momentu fieru per noi cum'è club.A ricerca di Stonewall UK indica chì u 43 per centu di e persone LGBTQ + sentenu sempre chì u sport hè un spaziu pocu accogliente per elli, è per più di 30 anni, u nostru club esiste per offre un ambiente accogliente è di supportu per e persone per ghjucà à u football, indipendentemente da a so orientazione sessuale è u sessu. identità.Incuragemu e persone à esse fieri di quale sò è creanu spazii induve ponu esse i so autentichi, mentre ghjucanu u sportu chì amanu.

"Speremu chì i membri di a cumunità LGBTQ + è l'alleati purtaranu u nostru kit Unity cun orgoglio - sia in ghjocu sia in persona - è chì u kit suscita conversazioni pusitive cù l'amichi, a famiglia è e rete intornu à l'impurtanza di a visibilità LGBTQ + è a necessità di parlà contru à ogni forma di discriminazione.

stonewall-2-min

A maglia Stonewall FC Unity hè dispunibule per una volta finale, direttamente da a tenda di u club.Stonewall FC donarà u 10 per centu di i profitti totali generati da a vendita à u so cumpagnu di u club, Mermaids, mentre chì ogni prufittu più largu serà reinvestitu in u club.Cum'è un incentive per i futuri fan, chiunque ordina una maglia Unity trà l'8 è u 22 di dicembre di u 2021, serà automaticamente inseritu in un cuncorsu per vince una di e sei edizioni digitale di FIFA 22.

stonewall-1-min

Tempu di Postu: Dec-15-2021