+8613684940952 Kevin
+8617370025851 Mike

New Balance Launch Roma 21/22 Third Shirt

Arrivatu à a moda tardi à a festa, New Balance lancia a terza maglia AS Roma 21/22, chì rivisita a longa associazione di u club cù u Lupetto, l'emblema emblematicu di lupu chì apparsu per a prima volta nantu à a maglia in u 1978 è hè diventatu dapoi una parte integrante di a festa. l'identità di u club.

OK, dunque ùn avemu mancu à pruvà à capisce u pianu di lanciamentu di i kit di Roma sta stagione, cù questa ultima parte, a so nova terza maglia da New Balance, chì vene dopu à u lanciu di a quarta maglia di u club.Qualunque sia, sbarca cum'è l'ultimu disignu su misura per i Giallorossi, dopu à a casa, luntanu è sopra citatu quartu, sta volta cù u corpu principale di u kit aduttà un culore d'oru impressiunanti chì hè sinonimu di u club.

roma-4-min
roma-5-min

Ddu oru hè allora culminatu da una fascia marina è rossa chì scorri in diagonale da a spalla sinistra à l'anca diritta.Ddu crestu di Lupettu si mette tandu à a manca di u pettu, cavalendu quella fascia per un effettu pienu.

Midfielder di Roma è campionu d'Europa, Bryan Cristante hà dettu: "Amamu l'energia è a vitalità di u novu kit, hè un aspettu forte chì aiuterà veramente a squadra à spiccà nantu à u campu ".

U direttore generale di New Balance Football, Kenny McCallum hà dettu: "L'AS Roma hà una identità putente è una storia unica chì hà influenzatu l'interpretazione di New Balance di a terza maglia di sta stagione.Ricunnoscemu l'impurtanza di The Lupetto à a cultura di u football è u so rolu cum'è una ricca fonte d'ispirazione per i nostri disinni di cammisa innovatori ".

roma-2-min
roma-3-min

Tempu di Postu: 23-Nov-2021